Garantija un preču atgriešana
Tālredzīgs pircējs vienmēr domā par garantijām, tāpēc rūpīgi izlasi nosacījumus:
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 12. pants un Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu" nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot ar Distances līguma starpniecību iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.
PTAL 12. panta 4. daļa nosaka, ka „Atteikuma nosūtīšana noteiktā termiņā izbeidz līgumu un atbrīvo patērētāju no jebkurām līgumsaistībām, izņemot izmaksas, kas saistītas ar preču vai lietas atdošanu atpakaļ ražotājam, pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam."
PTAL 12.panta 6. daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā".
MK 207 („Noteikumi par distances līgumu”) 14.punkts - Ja patērētājs izmanto atteikuma tiesības, pārdevējam vai pakalpojumu sniedzējam ir pienākums iespējami agrāk, bet ne vēlāk kā 30 kalendāra dienu laikā no dienas, kad patērētājs nosūtījis rakstisku atteikumu, atmaksāt patērētājam visas viņa veiktās iemaksas.
Ja pasūtījums ir noformēts ar mājas lapas palīdzību, tad ir uzskatāms, ka līgums ir distances līgums, bet tas, ka preces tiek nodotas pārdevēja noliktava ir distances līguma piegādes noteikums, kur prece tiek piegādāta pārdevēja noliktava
Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: urbanscooter@inbox.lv vai pa tālruni 29238603, norādot pasūtījuma datumu.
Garantijas saistības
Visām Interneta veikalā Urbanscooter.lv piedāvātām precēm garantijas apkalpošana tiek nodrošināta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas nosacījumiem, standartā garantijas laiks ir 2 gadi. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegti garantijas dokumenti, ar atrunātiem šīs preces garantijas apkalpošanas nosacījumiem.
Visbiežāk uzdotie jautājumi par servisa apkalpošanu:
- Es nopirku preci interneta veikalā Urbanscooter.lv, vai tai ir garantija?
- Visām interneta veikalā Urbanscooter.lv piedāvātām precēm servisa apkalpošana privātpersonām tiek nodrošināta 24 mēnešu laikā no pirkuma saņemšanas brīža. Juridiskajām personām tie ir 6 mēneši no pirkuma saņemšanas brīža.
- Kurš dokuments tiek uzskatīts par garantijas dokumentu?
- Par garantijas dokumentu kalpo pavadzīme, kura ir Jums e-pastā,kuru norādījāt, veicot pasūtījumu, Iesniedzot preci mūsu servisa centrā, nepieciešams iesniegt pavadzīmi, vai vismaz pasūtījuma datumu.
- Ko man darīt, ja precei ir nepieciešams garantijas remonts?
- Ja precei radusies neatbilstība, to ir iespējams novērst, nogādājot preci uz Urbanscooter noliktavu.
Par preces nogādāšanu servisā un izdevumu segšanu ir atbildīgs klients.
Piegāde
Saņemt pasūtīto preci Jūs varat:
- Personīgi atbraucot uz mūsu noliktavu, pēc iepriekšējas vienošanās par laiku*
- Piegāde ar Urbanscooter.lv kurjeru Rīgā (3 EUR)**
- Piegāde ar kurjeru DPD (Piegādes maksa tiek aprēķināta katram pasūtijumam individuāli, cena atkarīga no izmēra, svara un vietas piegāde)**
*Mūsu noliktava atrodas Bauskas 184, Rīgā katru darba dienu no 10-00 līdz 17-00, vai citā saskaņotā laikā. Pirms apmeklēšanas, lūdzam iepriekš zvanīt – 29238603.
**Preces piegāde tiek īstenota tikai līdz kāpņutelpas durvīm, pēc norādītās adreses! Preces ienešana uz katru stāvu tiek apmaksāta atsevišķi.
Apmaksas veidi
Maksājumu par precēm var veikt, izmantojot vienu no trim maksājuma veidiem:
- Bankas pārskaitījums
- Maksājums ar maksājumu karti (izmantojot sistēmu Paysera)
- Maksājums, izmantojot sistēmu PayPal
Ar cieņu,
Urbanscooter.lv